ADHD-TERÁPIA, ADHD VIZSGÁLAT

ADHD CSOPORTOK

                                                


ADHD-specifikus terápia gyerekeknek és serdülőknek

Az egyéni terápia egy diagnosztikai fázissal kezdődik ami alatt feltárjuk a gyermek elakadásait, problémáit és erősségeit. A diagnosztikai fázis végén visszajelzünk a szülőknek és együtt eldöntjük a terápia célját és módját. 

Terápiás módszerek:

-Kognitív viselkedésterápia

-ADHD specifikus készségfejlesztés

-Dialektikus viselkedésterápia

-Lóasszisztált terápia

-Játékterápia

-Művészetterápia

-Gyermek és serdülő EMDR terápia

-Gyermek és serdülő sématerápia

-Narratív terápia

-Gyermekekre adaptált Brainspotting-terápia 

ADHD-specifikus terápia felnőtteknek

Felnőttkorban az ADHD többféle formát ölthet és több életterületen is okozhat problémát

A diagnosztikai fázis és az esetkonceptualizáció után együtt döntünk arról, hogy min dolgozzunk. A diagnosztikai fázisban ADHD tesztet és pszichológiai teszteket használunk, hogy megállapítsuk, hogy az ADHD mellett mi okozza az elakadást, problémát.

Terápiás módszerek:

ADHD specifikus készségfejlesztés

Kognitív viselkedésterápia

Dialektikus viselkedésterápia

Sématerápia

EMDR terápia

Brainspotting terápia

ADHD-specifikus csoportok felnőtteknek és gyerekeknek

Készségfejlesztő csoportok adhd-s  gyerekeknek

Sématerápiás csoport interperszonális nehézségekkel küzdő felnőtteknek

ADHD készségfejlesztő csoport felnőtteknek

Lóasszisztált ADHD készségfejlesztő csoport kamaszoknak és gyerekeknek

Lóasszisztált csoportos terápia szorongó gyerekeknek

Lóasszisztált szülői kompetenciafejlesztő tréning


ADHD csoportok felnőtteknek


Felnőtt ADHD-s csoport

ADHD-s vagyok! Hogyan tovább???

Felnőtt készségfejlesztő csoport indul ADHD-val diagnosztizált vagy diagnózisra váró felnőtteknek.

Tartalom:

A csoport 6 alkalmas, hetente találkozunk és a fő életterületeken fellépő tipikus adhd-s elakadásokban nyújt segítséget és tanulunk tippeket, trükköket, kompenzatorikus technikákat.

Háztartás, szervezés, tervezés

Munka/tanulás

Párkapcsolat/Kapcsolatok, speciális adhd dinamikák a párkapcsolatokban

Traumák,pszichés elakadások,cptsd




Felnőtt ADHD-s csoport

Budapesten személyesen és online

ADHD-s vagyok! Hogyan tovább???

Felnőtt készségfejlesztő csoport indul ADHD-val diagnosztizált vagy diagnózisra váró felnőtteknek.

Tartalom:

A csoport 8 alkalmas, hetente találkozunk és a fő életterületeken fellépő tipikus adhd-s elakadásokban nyújt segítséget és tanulunk tippeket, trükköket, kompenzatorikus technikákat.

Háztartás, szervezés, tervezés

Munka/tanulás

Párkapcsolat/Kapcsolatok, speciális adhd dinamikák a párkapcsolatokban

Traumák,pszichés elakadások,cptsd

Helyszín: 2.kerület, Széll Kálmán tér

Következő csoport kezdése:

esti csoport péntek 18.30-20.00

2024 március eleje

napközbeni csoport péntek 12.30-14.00

2024. március eleje

A csoport 8 alkalmas heti találkozásokkal

Alkalmanként 5000ft/fő, összesen 40.000ft

Jelentkezés: kriszta.ronaszeki@gmail.com

Vezeti: Rónaszéki Kriszta, pszichológus

virtuális meghívó link: https://www.youtube.com/watch?v=85iH4DSFHUA

Következő online csoport kezdés: 2024. február eleje

Hiperaktivitás, figyelemzavar tünetei


Hiperaktivitás-impulzivitás jelei:

1.Gyakran babrál a kezével, ülésén fészkelődik

2.Gyakran elhagyja a helyét, amikor ülnie kellene

3.Gyerek: Rohangál, ugrál gyakran. Felnőtt: Nyugtalan 

4.Képtelen csöndben lenni (játék, szabadidős tevékenység)

5.Gyakran mehetnékje van, izeg-mozog, mint akit felhúztak

6.Túl sokat beszél

7.Közbevág, nem várja ki a sorát a beszélgetésben

8.Nehézsége van a várakozással

9.Gyakran félbeszakít másokat

Figyelemzavar jelei:

1.Nem figyel a részletekre, gyakran gondatlan hibákat vét

2.Gyakran jelent nehézséget a figyelem megtartása

3.Gyakran akkor sem figyel, ha közvetlenül hozzá beszélnek

4.Gyakran nem tudja befejezni a feladatait

5.Gyakran okoz nehézséget feladatai megszervezése

6.Koncentrálást igénylő feladatokat nem szereti, elkerüli

7.Gyakran elveszíti vagy nem találja fontos tárgyait

8.Külső ingerek könnyen elvonják a figyelmét

9.Napi tevékenységekben gyakran feledékeny, szétszórt